Volgers

dinsdag 14 maart 2017

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches.
We hebben weer een leuke sketch om mee te werken.

En dit is het kaartje wat ik hiermee gemaakt heb.
Heb er een easelkaart van gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
De basis heb ik uit kraft, roze en wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier is van Maja Design (Sofiero).

Langs de zijkant en de bovenkant heb ik de Happy Birthday stans van Noor!Design gebruikt. Heb deze doorgeknipt, zodat ik hem zo aan de kaart kon bevestigen.
De hartjesdoily is een oudere stans van Lin&Lene.



Het afdrukje is een digi van Digital Delights en heet Watermelon Samantha.
Ik heb haar ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS4-FS3-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Hoed: PP5-PP4-PP3-PP1-LG4-LG2-LG1
Rok: PP5-PP4-PP3-PP1-LG4-LG2-LG1
Legging: spica mint-spica blossom
Schoenen: LG4-LG2-LG1
Meloen: spica lipstick-spica pitch black
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender


4 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje en prachtig van kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Miranda en zo prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Je digi is schitterend!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Miranda met een mooie digi.Heel mooi gekleurd.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda