Volgers

vrijdag 10 februari 2017

Just because you are special

Hallo allemaal,

Gisteren was er weer een Make a card in de FBgroep Friends of Joy!Crafts. Deze keer werd hij gegeven door Nicolette en hebben we een heel leuk tasje gemaakt.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is natuurlijk van Joy!Crafts (Carpe Diem).
De rand heb ik gemaakt met een stans van Noor!Design.
Verder een tekst die ook van Joy!Crafts is en ook de stans waarmee ik de tekst uitgestanst heb.

Zo ziet de binnenkant er uit.

Het konijntje is een stempel van Wild Rose Studio. Ik heb hem gestempeld met Memento Gray Flannel zodat de lijnen niet zo hard zijn. Ik heb het ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Konijn: IG4-IG3-IG2-IG1-blender
Oor: CR3-CR2-blender
Bloemen: AP4-AP3-AP2-AP1-DP4-DP3-DP2-DP1-PV4-PV3-PV2-PV1-DG3
Vlinder: AP4-AP3-AP2-AP1-DP4-DP3-DP2-DP1

Op 25 en 26 maart aanstaande is er een hobbybeurs in Bress Breda. Ook Hobbidee zal hier beide dagen staan met een stand. Ik zal op zaterdag 25 maart een demo verzorgen bij de stand van Hobbidee met de alcoholmarkers van Spectrum Noir en dan neem ik dit tasje ook mee als 1 van mijn voorbeelden. Op zondag ben ik niet aanwezig.


4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda