Volgers

maandag 15 augustus 2016

Een warme groet voor jou

Hallo allemaal,

Voor de bloghop van Joy!Crafts scroll even naar beneden.

Deze heb ik voor CreaMiep een winters kaartje gemaakt. Het is een frame easelkaart geworden, omdat je hier lekker veel op kwijt kunt.
Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo en die in de grootste maat uit wit cardstock gesneden. Een maatje kleiner uit kraft en nog een maatje kleiner uit dessinpapier van het blokje van Craft&You (Silent Night).

Verder met wat stanzen aangekleed van Memorybox.

De stempel komt uit de eigen lijn van CreaMiep.

Zijn deze ijskristallen niet leuk?

Het afdrukje is van Crafty Sentiments en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit is 1 van de stempels die in de sale staat voor een heel leuk prijsje.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: Huid: TN4-TN3-FS4-FS3-FS8
Haren: TN8-TN7-TN5-TN2
Muts: IG6-DR7-DR5-CR9
Sjaal: LG4-LG2-LG1
Trui: IG6-DR7-DR5-CR9-spica lipstick
Broek: BT9-IB3-IB2-IB1
Wanten: LG4-LG2-LG1
Sneeuwballen: IG1-blender:
Schaduw: TB1-blender


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda