Volgers

woensdag 10 februari 2016

Happy anniversary

Gisteren waren mijn schoonzusje en zwager 15 jaar getrouwd.
Voor hun heb ik dit kaartje gemaakt.
Het patroon komt van de Be Challengedgroep op Facebook.
Het papier komt uit een blokje van de Action. De strikjes zijn van Joy!Crafts.

Aan de binnenkant een hart. Dat is ook van Joy!Crafts.

En de hartenrand is van Lin&Lene.

De digi is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: E59-E37-E35-E31
Strik: DR6-CR6-PP4-PP3
Jasje: BG78-BG49-BG13-BG000
Jurk: DR6-CR6-PP4-PP3
Legging: DR6-CR6-PP4-PP3-BG78-BG49-BG13-BG000
Shirt:DR6-CR6-PP4-PP3
Broek: BG78-BG49-BG13-BG000
Schoenen: BG10-BG7-BG6-BG4
Hart: IG6-DR7-DR5-CR9
Schaduw: BG1



4 opmerkingen:

  1. wat een mooie en lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart.Vooral leuk patroon.

    Creatieve groeten
    Inge
    http://creabeapapercrafts.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Miranda,

    eine wunderschöne und aufwendig gestaltete Karte. Sie gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda