Volgers

vrijdag 8 januari 2016

Creaine Challenges

Hoi allemaal,

Voor de lopende challenge bij Creaine Challenges heb ik een kaartje gemaakt.
Deze keer hebben we een bingo, waarbij je een horizontale, verticale of diagonale lijn op je kaart moet verwerken.

Ik heb gekozen voor Ribbon & Lace, Flowers en Pink.
En dit is mijn kaartje.
Het papier is van Maja Design (Vintage Baby).
De tekst bovenaan is een stans van Die'sire.

 De digi is van Lacy Sunshine en heb ik ingekleurd met Copics.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid:E04-E11-E21-E00-E000-R20
Ogen: B93-B91
Haren: E59-E37-E35-E31
Jurk: RV99-RV95-RV93-RV91
Bloemen: R89-R85-R83-R81-G99-G94-G21-spica buttermilk
Schaduw: B91-blender


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda