Volgers

maandag 7 december 2015

If friends were flowers .....

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het blog van CreaMiep.
Dat is deze twisted easelkaart.

Hoe je deze kaart maakt, leg ik uit op het blog.
Voor de basis heb ik kraft gebruikt.
Het dessinpapier is van Maja Design (A Gift for You). Het is eigenlijk kerstpapier, maar er zijn ook motiefjes die je voor een andere soort kaart kunt gebruiken.
De vlinders en hoek zijn van Memorybox.

Het stempeltje is van Whimsy Stamps en heet Sunflower.
Ik heb haar eerst gestempeld met Archivel en daarna ingekleurd met Distress Inkt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Broek: Hickory Smoke
Schoenen: Ground Espresso
Bloem: Fossilized Amber-Ground Espresso-Forest Moss
Schaduw: Weathered Wood



2 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt!!!
    Heb je je markers tijdelijk even ingeruild voor Distress inkt?
    Dit gaat je ook goed af hoor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How fun! So sophisticated and professional. I love the stamp!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda