Volgers

dinsdag 25 augustus 2015

Scrapuitdaging 27

Bij Cards&Scrap is de nieuwe scrapuitdaging weer van start gegaan.
Deze keer is het de bedoeling om rietjes te gebruiken op je layout.

Dit is het voorbeeld wat ik gemaakt heb.
Vorig jaar toen we in Woudrichem waren zag ik in een straat dit vrolijke bankje.
Had nog rietjes liggen in een aantal kleuren uit het bankje dus de foto om te scrappen was snel gevonden.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt en die bewerkt met stencils van Dutch Doobadoo met inkt en structuurpasta.
Door de structuurpasta heb ik wat blauwe verf gedaan om de kleur passend te maken.
Het dessinpapier heb ik ook met wat structuurpasta bewerkt.
Achter de foto nog wat softboard gebruikt.

Onze sponsor is deze maand Hobbyresort


2 opmerkingen:

  1. Mooie lo, Miranda, en een leuk gebruik van de rietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Gaaf om zo die kleuren terug te laten komen in die rietjes!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda