Volgers

dinsdag 28 juli 2015

Scrapuitdaging 26

Bij Cards&Scrap is de nieuwe scrapuitdaging weer van start gegaan.
Deze keer is het de bedoeling om een layout, spread op Project Life page te maken met een moodboard als inspiratie.


Dit is het moodboard.


Voor mijn layout heb ik de kleuren en de foto van de tijger als inspiratie gebruikt.
Het papier is van Papermania (Capsule Collection Parkstone Pink).
De foto's van de leeuwen heb ik vorig jaar in Artis gemaakt.

Voor de aankleding heb ik mijn Silhouette weer aan het werk gezet.
De tekst, leeuwen en pootafdrukken komen uit de Silhouette Online store.



En dan nog mijn scraptip voor deze challenge. Kijk binnenkort even op het blog van Cards&Scrap wat die tip is.

Onze sponsor is deze maand Creabest.





2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda