Volgers

vrijdag 13 februari 2015

May everything that's glad and sweet make birthday happiness complete!

Afgelopen woensdag was er bij de Kaartenkast een SOL en hebben we dit leuke model gemaakt. Vind het een leuk kaartje geworden. Ga hem zeker vaker maken.

Het dessinpapier is van de Action.
Als je de kaart opent schuift er aan de onderkant een stukje uit.
De tekst die ik heb gebruikt is van Kaisercraft.
De swirls zijn van Memorybox.
 De digi is van Wee Stamps en heb ik ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: R20-E04-E11-E21-E00-E000
Haren: E59-E37-E35-E31
Hoed: DR6-PP3-CR1-CR3
Jurk: DR6-PP3-CR1-CR3
Schoenen: E59-E37-E35-E31
Stok: IG10-IG7-IG6-IG4
Schaap: R20-E04-E11-E21-E00-E000-IG1-blender-DR6-PP3-CR1-CR3
Bloemen: Spica Buttermilk
Schaduw: B93-B91

10 opmerkingen:

  1. Een super mooi kaartje Miranda ... Leuk model en wat heb je de stempel geweldig mooi ingekleurd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig model, ik kon woensdag helaas niet. Ben met m'n zoon naar de opendag van het voortgezet onderwijs geweest, anders had ik hem graag willen maken. Ziet er schitterend uit en een heel lief stempeltje.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda. fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat is dit een beauty Miranda, schitterend model en super afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, Miranda!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit modelletje mooi uitgewerkt! Ik vind je supermooie plaatje ook heel mooi ingekleurd!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooi kaart geworden Miranda.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik heb hier heel wat gemist zeg en zie ook veel nieuwe spullen die ik nog niet kende zoals die mallen van die katjes en de swirl van Memoerybox, mooie mallen heb je gebruikt. Je laatste kaart is echt een schatje, zo mooi ingekleurd en gemaakt!
    Fijne avond, liefs Hanny, tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik heb hier heel wat gemist zeg en zie ook veel nieuwe spullen die ik nog niet kende zoals die mallen van die katjes en de swirl van Memoerybox, mooie mallen heb je gebruikt. Je laatste kaart is echt een schatje, zo mooi ingekleurd en gemaakt!
    Fijne avond, liefs Hanny, tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda