Volgers

woensdag 3 december 2014

Liefs en Speciaal voor jou

De nieuwe wedstrijd is inmiddels weer begonnen op mijn club Hobbyplezier met scrapdoosjes.
Deze keer heb ik een wat simpeler maar groter doosje gemaakt. Zeker leuk zo met de feestdagen om er een cadeautje in te stoppen.
 Het papier is van Papermania (Bellisima).
 
 Hier even van de zijkant.
 En de binnenkant van het doosje.
 Afgelopen donderdag had ik een freubeldagje met 2 vriendinnen, dus heb er voor allebei 1 gemaakt. Dit is een roze-bruine variant.
Had er wat lekkers in gedaan.
En het afdrukje die ik heb ingekleurd met copics en spectrum noir markers.
Op allebei de doosjes zit hetzelfde afdrukje, omdat in de roze-bruine variant ook paarse bloemen zitten.
 
De kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: R20-E04-E11-E21-E00-E000
Haren: E59-E37-E35-E31
Jurk + strik: BV08-BV13-BV02-BV00-BV000
Mandje: BG6-BG4-BG2-BG1
Label fles: IB1
Gras: G99-G94
Stokbrood: EB2-EB1
Bij: CT4

4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda