Volgers

zondag 2 november 2014

Just because

De nieuwe wedstrijd is inmiddels weer begonnen op mijn club Hobbyplezier met scrapdoosjes.
Deze keer een aparte vorm. Kwam laatst op Pinterest dit doosje tegen en dat vond ik meteen een leuk idee om te maken.
Voor de basis heb ik wit en roze cardstock gebruikt.
Het scrappapier is van Bo Bunny (Primrose collection). Had nog wat over van het clubdagproject van laatst.
De bloem heb ik gemaakt met stanzen van Noor Design. De tekst is van Whimsy Stamps en die heb ik uitgestanst met een stanzen van Nellie Snellen.
Een paar bonbonnetjes erin gedaan voor een hobbyvriendin waar ik laatst met een paar anderen ben wezen freubelen.
 

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit Miranda. Mijn complimenten.
    Fijne zondag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje en mooie kaarten heb je gemaakt voor de demo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en apart model doosje. Lekker ook natuurlijk, met de inhoud erbij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi doosje prachtig versierd.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda