Volgers

dinsdag 21 oktober 2014

Life is like a camera

Afgelopen zondag was mijn schoonzusje jarig. Ze wilde graag geld als cadeautje, maar dat moet natuurlijk wel een beetje leuk verpakt worden.

Omdat mijn schoonzusje net als ik het leuk vind om lekkere dingen te bakken én fotografie leuk vind om te doen moest ik die 2 combineren.  Een tijdje geleden zijn mijn zwager en schoonzusje naar New York geweest en brachten ze wat hobbyspulletjes ( onder andere een papierblokje met taartjes van Melissa Frances en een stempel van CC Design met een camera) voor me mee. Dat moest ik natuurlijk voor dit kaartje gebruiken.

De basis heb ik gemaakt met de cameramal van Dutch Doobadoo.
De lens is gemaakt met een paar cirkels die ik met foamblokjes op elkaar heb geplakt.
 De filmstrip heb ik gemaakt met een stans van Memorybox.
 En nog even het kaartje met de tekst.
Deze stempel van Verses zag ik vorige week op de clubdag bij The Stamping Cottage hangen en wist meteen dat ik die hiervoor wilde gebruiken.

 Het afdrukje nog even van dichtbij.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: R20-E04-E11-E21-E00-E000
Haren: E59-E37-E35-E31
Bril: PP3-PP1-BT1
Strikjes: PP3-PP1
Shirt: PP3-PP1
Broek: IB1-BT2-BT1
Slippers: PP3-PP1
Camera: EB2-EB1-BG1
 

10 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Dat is weer prachtig een cadeautje om te krijgen .
    Fijne dag
    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk persoonlijk kaartje voor je schoonzusje. Zal ze vast super blij mee zijn!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind 'm helemaal geweldig, Miranda. En die tekststempel past er inderdaad perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend! Je zou zoiets moois maar krijgen ;).
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt. Leuk ook om te combineren waar ze van houdt. Je hebt het weer prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is deze fototoestel kaart, leuke stempel, lieve digi, erg mooi
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart,mooi papier, prachtig gekleurd en geweldige tekst stempel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda