Volgers

zondag 20 juli 2014

Hobbyzine 16

De nieuwe Hobbyzine ligt weer in de winkels en deze keer mocht ik ook weer meewerken.
Ik mocht werken met de plaatjes van Mainzelmännchen.

Als 1e heb ik deze kaart gemaakt. 
Het dessinpapier van de beterschapslijn van Yvonne Creations, maar die kun je dus ook voor andere gelegenheden gebruiken.
Als 2e heb ik deze card in a box gemaakt.
Hiervoor heb ik het paperpack van de mannenlijn van Yvonne Creations gebruikt.
En nog even een foto van dichtbij.
De mannetjes vooraan komen van de bovenrand van het knipvel.

De sketch en het patroon met uitleg staan in Hobbyzine.


6 opmerkingen:

  1. Super leuk, Miranda. Zien er allebei zo vrolijk uit, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauww wat een leuke en vrolijke creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke creaties, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Miranda wat heb je dit supergaaf gemaakt, ik vind het helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    Het zijn 2 prachtige creaties,mooi gemaakt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda