Volgers

zondag 29 juni 2014

Even laten zien

Vorige week had ik een gezellig freubeldagje met een aantal meiden bij een vriendin thuis en heb ik doosje gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
Het papier en de vlinders zijn van Maja Design (Coffee in the Arbour).
Gistermiddag ben ik mijn een hobbyvriendin wezen freubelen. Zij had een pakketje gemaakt voor deze kaart. De basis zijn 2 mallen van Dutch Doobadoo.
Het papier komt uit blokjes van de Action.
We hebben eerst de kaart in elkaar gezet en daarna Tilda ingekleurd. Sinds tijden weer eens met distress inkt gekleurd en dat blijft toch ook leuk om te doen hoor.
 Hier het afdrukje nog even van dichtbij.


8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer super leuk uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi Miranda,
    ik vind de jurk zo mooi, is dat een stempel ?? groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit, leuk papier ook, soms hebben ze dat bij de action, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creaties Miranda
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer leuk gedaan zeg, het doosje prachtig en je kaart idem dito, ziet er weer geweldig mooi uit.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn de kaart en het doosje! Bij de Action loop ik ook altijd even binnen wanneer ik in de buurt ben.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt Miranda, heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal prachtig Miranda.
    Bij de action kan je inderdaad leuk slagen voor mooi papier ook. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda