Volgers

maandag 14 april 2014

Cheerful Sketches

Vandaag heb ik weer een kaartje voor het Cheerful Sketches Challengeblog.
Deze keer hebben we een projectje en daar is de sketch in verwerkt. Maar als je alleen de sketch wil gebruiken is het ook prima.

Dit is de sketch.
 En dit is mijn uitwerking.
Het patroon is van Cards Etc.
Heb weer het prachtige papier van Maja (Vintage Autumn Basics) gebruikt
 En hier het label wat er in zit met een digi van Bugaboo.
Verder wat vlinders van Dutch Doobadoo gebruikt.
 Dit zijn de kleuren die ik voor de vlinder heb gebruikt: EB8-EB5-BT9-BT7-EB2-EB1

10 opmerkingen:

  1. Prachtig Miranda, wat een gaaf voorbeeld heb jij er ook voor gemaakt! Heel inspirerend, mooie kleuren en prachtig afgewerkt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachitge creatie Miranda en een hele leuke sketch! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend kaartje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en heel mooi model.
    ik ga ook zeker weer een poging wagen.
    Fijne dag nog en groetjes.
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi Miranda! ik ben ook weg van dit papier , prachtig. Fijne dag en groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Je kaartje is prachtig, een erg leuk model, gemaakt met mooi papier...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda