Volgers

zondag 16 februari 2014

Straatartiest

Bij het SAforum heb ik mee gedaan aan de Secret Scraplift. Deze keer heb ik weer foto's gebruikt van onze huwelijksreis naar Parijs, maar niet van onszelf maar van een straatartiest die zijn kunsten aan het vertonen was bij de Sacre Coeur.

Het scrappapier is uit 3 verschillende lijnen van Maja Design (Vintage Summer Basics, Sofiero The elegant Wine house en Life in the Country).

Hier even de foto's een beetje dichterbij.
Deze man klom met een voetbal op zijn hoofd in een lantaarnpaal en terwijl hij daar zo hing probeerde bij de bal hoog te houden met zijn voet. Echt indrukwekkend om te zien.
De lantaarns zijn gemaakt met stanzen van Memorybox.
 De randjes heb ik gemaakt met een stans van Nellie Snellen.

6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend gaaf zeg, ik vind de kleuren ook heel erg mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. onwijs mooi zo in deze kleuren.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit mooi gedaan, Miranda!! Prachtige layout met mooi papier!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi gedaan weer Miranda, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Miranda,, wat heb je dit weer prachtig gemaakt, mooie lay-out, klopt parchtig zo bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zoals je dit gemaakt hebt Miranda, superleuk. Wat zal dat een grappig gezicht zijn geweest, die man in die lantaarn, tja, Parijs.......daar kom je leuke en onverwachte dingen tegen.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda