Volgers

dinsdag 11 februari 2014

Scrapuitdaging 7

Vandaag begint de nieuwe scrapuitdaging  bij Cards and Scrap. Deze keer is het thema “Budget scrappen” wat inhoudt dat je een layout of een andere creatie (geen kaart) maakt met zoveel mogelijk restjes papier en zelfgemaakte embellishments.

Ik heb een layout gemaakt met allemaal restjes designpapier.
De foto kwam ik laatst nog tegen. Dit is Tulp, een van mijn Trekpaarden die ik ooit heb gehad.
Het papier is van Cartabella. Het zijn allemaal strookjes waarvan ik het zonde vond om weg te gooien en nu kwamen ze mooi van pas.

De challenge loopt nog tot 10 maart.
Onze sponsor is deze week HobbyResort.
WWW.HOBBYRESORT.NL
 

10 opmerkingen:

  1. Mooie lay-out Miranda, en leuke verwerking van de restjes.

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lo! Mooi de restjes zo verwerkt!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo al je restjes te verwerken.
    Mooie lo geworden, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Miranda
    Knap zoals je de restjes hebt verwerkt, wat een mooie foto van het paard, ik vind het een prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie wat bewaart, die heeft wat. En zo heb je een prachtige LO.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig LO, Miranda! Wat voor moois je met restje kunt maken..... Meestal gooi je het te snel weg ;). Leuke foto.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie layout, leuk om al je restjes zo te verwerken. Gr. Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda