Volgers

maandag 27 januari 2014

Be yourself everyone else is taken + vorderingen haakproject

Deze week heb ik heerlijk een week vrij en ben gisteravond begonnen het kaartje voor de Be Challenged groep van KreaTeja en vanochtend af gemaakt.

Het papier is van Maja Design (Vintage Autumn Basics).
De stempels van Magnolia heb ik gestempeld met Archival Coffee en ingekleurd met Spectrum Noir markers. De randen heb ik gestempeld met een swirl van Panduro.
 De kleuren die ik heb gebruikt voor Tilda zijn:
Huid: TN2-TN1-FS1-FS8
Ochtendjas+pantoffels: PP3-PP1-PP4-PP2
Parfumfles: DR7-DR6-DR4
Haren: TN7-TN5-TN4
Schaduw: EB2-EB1

En voor het kaptafeltje heb ik gebruikt:
Tafel: EB8-EB5-EB3-EB1
Franje: PP3-PP1
Spiegel: BT2-BT1
Fles: DR7-DR6-DR4-PP3-PP1
Schaduw: EB2-EB1

Ook heb ik nog even zitten haken aan de crochet along. Deze week was het een wat moeilijke steek, namelijk de Catherine Wheel. Maar eigenlijk vond ik het wel meevallen.



12 opmerkingen:

  1. Ojeee jij hebt ook al de hakenritus...ziet er al gaaf uit en je kaart ook.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan Miranda. Echt orgineel.Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Erg leuk gedaan.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda

    Supermooi kaartje, leuk hoe je alles erop geplaatst heb.geniet van je vrije week en succes met je haakwerk.
    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk is je kaartje!!
    Leuk dat je het haken al goed onder de knie hebt.
    Geniet van je weekje vrij.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, Miranda!! Erg leuk gedaan!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit schitterend gemaakt Miranda, supermooi en iedereen lijkt wel aan de haak, helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk kaartje heb je weer gemaakt en wat al een mooi haakwerkje.
    Geniet van je weekje vrij.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Miranda
    Jij hebt ook al dat schattige stempelafdrukje gebruikt, ook zo mooi ingekleurd, het is een prachtige kaart.
    Ok je haakwerk ziet er prima uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaart Miranda, leuk hoe je de stempels hebt gecombineerd. Voor je haakwerk heb ik ook bewondering. Ik kan het niet. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een schitterende kaart. De kleuren, heel mooi en super papier. Alles past gewoon weer perfect bij elkaar. Heel gaaf, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda