Volgers

zondag 21 juli 2013

KIC

Vandaag is de nieuwe challenge weer begonnen bij Kaartjes-Inspiratie Challenge Blog. Deze keer is het de bedoeling om een hele witte kaart te maken. Alleen het afdrukje mag wat kleur bevatten, maar verder moet het helemaal wit zijn.
Ik heb er een kerstkaart van gemaakt.


De basis heb ik gemaakt met een scraplinemal van Crealies. De ijskristallen zijn gemaakt met creatables van Marianne Design. En de swirl is van Memorybox.

Tilda heb ik ingekleurd met derwentpotloden en de vleugels en het sterretje bewerkt met stickles star dust.
Kijk even op het blog voor de voorbeelden van de andere DTleden. 
Dit zijn de sponsors voor deze keer.


en

5 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Dit is een echte uitdaging, maar je hebt een prachtige, witte kaart gemaakt,met een lief afdrukje, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief en leuk kaartje. Mooi gemaakt hoor.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Miranda, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda, wat gezellig dat je volger bent geworden van mijn blog. Dat vraagt natuurlijk om een tegenbezoek haha!! Ik zie hier allemaal mooie creaties en deze witte kaart ziet er ook helemaal supers uit!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lastige uitdaging maar het is je prima gelukt, erg mooie kaart.

    Liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda