Volgers

dinsdag 16 april 2013

#163

De uitdaging van deze week bij Cards and Scrap is vlinders en ik heb dit theepotje als voorbeeld gemaakt.

Het papier is van Basic Grey (kissing booth).

En dit is de binnenkant. Het is een soort explosie doosje. Het patroon komt van de club Hobbyplezier met scrapdoosjes.
En nog even wat detailfoto's.
Het afdrukje heb ik verkleind en toen geprint. het is ingekleurd met derwentpotloden en de kleine vlinder en details op de vleugels zijn gedaan met spicapennen.
 Het klosje heb ik omwikkeld met scrapper's floss.
En de binnenkant. De vlinders zijn gemaakt met stanzen van Marianne Design. Het zijn 2 vlinders met daartussen een strookje mica. En die in verschillende hoogte op de bodem geplakt.
Kijk snel even op het blog voor de voorbeelden van de andere designers.
Onze sponsor is deze week Stempelfeest.

De titel boveaan mijn blog heb ik veranderd. Vond alleen mijn naam niet echt origineel. Heb er nu Miranda's Creaties van gemaakt. Staat toch iets leuker vind ik.

Even een kleine opmerking. Ik krijg mailtjes van mensen die graag dit patroon willen hebben, maar ik geef ik patroon niet door! Het is niet door mij ontworpen, maar door iemand anders. En het is speciaal gemaakt voor de leden van de club die ik eerder genoemd heb in dit bericht.

23 opmerkingen:

  1. Wowwwwwww Miranda, wat een geweldige mooie creatie heb je gemaakt.!! Super!!!!!! Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat leuk, mooie theepot en zo leuk dat je het kunt openklappen en dat er dan nog een verrassing in zit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan weer.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke theepot, je zal hem maar cadeau krijgen, super!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie, Miranda, super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke creatie is dit weer,heel mooi met de vlinders.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, wat een prachtige creatie, vind de vlinders superleuk:)
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,

    Wat een prachtige creatie, dit ziet er super uit.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs leuke creatie!

    Xx Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woowww dat ziet er schitterend uit zeg, geweldig mooi gemaakt!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een feest om naar te kijken, wat een beauty!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk idee en wat mooi gemaakt, schitterend, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Miranda, helemaal top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwww, wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Je hebt zeker niets teveel gezegd. Het ziet er superrrrr uit. Prachtig van kleur en mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit schitterend gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtig zeg!! Echt een schitterende creatie!! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit leuk!!! Supermooi gemaakt, Miranda!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje Miranda wat gaaf!!!
    Super leuk gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind dit wel ff heel gaaf zeg, wat mooi miranda xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh ik kom gauw even bloggen, wat een superlief en leuk cadeautje, mooi gemaakt en superleuk idee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Miranda, What a lovely Blog you have, I love this creation. It is ages since I did an exploding box, this one is absolutely stunning. Love how you did the shape. I am delighted to be your Teamie too at A Die for a Sketch. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda