Volgers

zondag 23 december 2012

Laatste kerstkaart voor dit jaar

Deze kerstkaart heb ik gisteren nog gemaakt. Het is de laatste voor dit jaar, maar ga alvast vrolijk verder voor volgend jaar. Kwam er dit jaar een paar tekort, dus heb nog een paar snelle gemaakt die ik niet op de foto heb gezet en heb zelfs gekochte verstuurd. Dat wil ik volgend jaar liever niet, dus moet flink doorwerken.

Maar nu terug naar het kaartje.
Het patroon kwam ik bij een aantal blogs tegen en vond het zo leuk. Het patroon is van Cards etc. Heb het uitgesneden en beplakt met scrappapier van Maja Design. De Magnoliaatjes zijn ingekleurd met mijn derwentpotloden.

De grote ijskristal en de tekst heb ik uitgesneden met mijn Silhouette. Ik had voor mijn verjaardag een paar weken geleden geld gevraagd en gisteren hebben we hem opgehaald. Wat een gaaf apparaat is dat zeg. De ijskristal is een beetje groot uitgevallen, maar vind het ook wel wat hebben.

Van de week kom ik nog terug met heel leuk nieuws, maar daarvoor nog even geduld.

Dan rest mij alleen nog om al mijn volgers te bedanken voor alle leuke en lieve reakties het afgelopen jaar en ik wens jullie hele fijne feestdagen en een heel gezond en creatief 2013.

18 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda,

    Wat een prachtige kaart als afsluiting, erg mooi.
    Ik wens jou en je familie ook hele fijne dagen toen, geniet er lekker van.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Miranda!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,

    Dat is wel een knaller zeg, deze supermooie kaart..WOW...
    Wens jou en je familie hele fijne Kerstdagen..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Miranda

    Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen en een geweldig nieuw jaar!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Miranda, ik vind hem super, zulke mooie kleuren ook. Top. Ben benieuwd naar het leuke nieuws wat je ons te vertellen hebt, we wachten rustig af. Ik wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne feestdagen toe. Geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Wat een leuk kaartje! En ik lees dat je de Silhouette heb!!!!! Hoe meer je hem gaat snappen met gebruiken des te leuker dat je hem gaat vinden. Ik ben zo entousiast over dat apparaat. Ik zou adviseren kijk bij you tube er staan veel filmpjes die je de kleine en grote kneepjes leer. Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?
    Ook het type van deze kaart kun je daar ook kant en klaar vinden. En heb je al gehoord van het abodement?
    Goed heel veel plezier en het is een hele leuke kaart!
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart miranda ik heb ook gelijk het patroon besteld vond het zo leuk.Ik wens je fijne dagen en een gezond 2013.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,

    Wat een prachtig kaartje, het is een heel leuk model.
    Hele fijne feestdagen en een geweldig creatief 2013.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan Miranda.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig meis, ben benieuwd of het je laatste kerstkaartje is hihi, fijne feestdagen voor jou en je familie, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Miranda, wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt! Knap dat je gelijk weer doorgaat voor volgend jaar, zou ik ook moeten doen....maar goed er zijn ook weer zo veel andere gelegenheden waarvoor ik het leuk vind om een kaartje te maken...maar, ik ga mijn best doen om volgend jaar toch eerder te beginnen, hihi! Het model van je kaartje is inderdaad super leuk en heel veel plezier met je nieuwe machine! Ik weet niet precies wat je er allemaal mee kan maar ik lees er wel vaker heel goede berichten over! Heel gezellige feestdagen gewenst en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2013! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda,
    wat een leuk model is dit:0)
    bedankt voor je mooie kerstkaart, die viel vanmorgen op de mat!
    Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2013!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke leuke kaart geworden, Miranda!
    En jullie ook fijne Feestdagen gewenst en een voorspoedig en creatief 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lest best Miranda! ´t Is een prachtige kaart.
    Ik wens je samen met Arno en familie goede kerstdagen toe.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je berichtje,ook vanuit Sas van Gent wens ik je fijne kerstdagen.

    Prachtig kaartje is dit weer geworden mooi patroon.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooi kaartje!!
    Fijne feestdagen!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een pracht kaart Miranda en wat leuk dat je volgend jaar creaties gaat maken voor EKEF.
    Veel succes en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart zeg en super mooi uitgesneden.
    En ik denk dat ik weet wat het leuke nieuws is, want ik kom net van een blog vandaan waar jij tussen stond dat je workshops ging doen. Van harte gefeliciteerd.:)
    Fijne kerst verder nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda