Volgers

zondag 23 september 2012

herfstkaartje

Vandaag heerlijk zitten freubelen. Het is er echt weer voor. Scroll voor het kaartje van vanochtend even naar beneden.
Dit herfstkaartje heb ik ook nog gemaakt.

Bij 't Freubelstraatje was de opdracht voor de weekendSOL een herfstkaartje van 10x15 cm.
De sketch kwam ik tegen op Pinterest. Daar staan zulke leuke ideetjes op.
Het papier is van Kaisercraft. Alles randen zijn beïnkt met vintage photo. Heb er verder geen frutsels bij gedaan, omdat het maar een kleiner kaartje is.

Het afdrukje is ingekleurd met derwentpotloden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

17 opmerkingen:

  1. Miranda, het was even geleden dat ik bij je kwam kijken. Ben nu net klaar met eten en de afwas, dus mooi de tijd om eens te kijken wat iedereen en ook jij weer voor moois hebt gemaakt. En ik ben echt verrast door zoveel moois. Begrijp uit je verhaal dat het bij jullie al een beetje herfst is. Hier wordt het ook al kouder en zo af en toe zie ik ook dat de blaadjes gaan verkleuren.
    Nog een fijne avond verder.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei super leuk zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje, heel toepasselijk bij dit weer, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda

    Wat zie ik weer mooie creaties voorbij komen, het kerstkaartje met het Bo-Bunny papier vind ik heeeel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Miranda en mijn sketch heb je ook een mooie kaart meegemaakt.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje Miranda !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer helemaal prachtig Miranda!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schattig herfstkaartje! Op het moment komt de regen met bakken uit de lucht....het mag wel weer zomer worden...;-)
    Ook je theekopje en kerstkaart zijn prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Miranda
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart (en die hieronder ook al), lekker bezig geweest zo dit weekend Miranda!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die kerstkaart is zo mooi, leuk ook met dat knijnpertje.
    En die herfstkaart is zo lief en wat bof jij dat jij straks met die prachtige stempels mag gaan werken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda