Volgers

dinsdag 15 juni 2010

Gisteravond heb ik mee gedaan met de SOL bij 't Creatiefje en hebben we dit kaartje gemaakt. Vind hem zelf erg leuk geworden. Het papier is uit een paper pad van Basic Grey.


















Afgelopen zaterdag was mijn zwager jarig. Hij kreeg van ons een paar cadeaubonnen en die heb ik leuk ingepakt in deze kaart. Het papier is van Paper Salon en een Magnoliastempeltje erbij wat ik weer eens heb ingekleurd met mijn Derwentpotloden voor de verandering ( en heb hem op het laatste moment gemaakt, dus met distress inkt had ik niet genoeg tijd om te laten drogen hihi).

6 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda,
    Vakantie voorbij en gelijk weer aan de slag. Leuke kaarten heb je gemaakt en het geeft mij weer ideetjes om er wat mee te doen.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb 3 weken geen kaarten gemaakt, dus dan begint het weer te kriebelen he;)
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaatrjes miranda
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes, had je afkickverschijnselen? ha ha ha.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank jullie wel.
    daar lijkt het wel op jolande hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda